Gaaahhh

Stålmannen rostar, de e säkert! Fuck kryptonit eller vad det heter, sambotka (tror jag det stavas) är värre. Tro mig, jag hyser inga tvivel alls om den saken.
Nej men annars så har det varit en rätt ok dag, fikat lite blivit bjuden på hemlagad pizza av min älskade Lillstrumpa (dvs Yasmine). Varit hos Grana och spelat lite tv-spel kollat på en av årets största filmfloppar ha ha ha.

Fått en godnatt puss av mmmmm just det.

Nja jag ska nog ta och lägga mig i soffan och läsa lite, få min kropp att slappna utav. Har haft sjukt ont idag, känns som kroppen har krampat hela tiden.
Sen måste jag vila upp inför morgondagen, har blivit utmanad på Go-cart av Ronny, jag vann ju sist men nu vete faan. Vi ska tydligen köra på Aktivitetshuset Bodaborg, hoppas vi kör på tid då för någgon större chans att köra om finns inte där.


Ha det bäst alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback