*Gäsp*

Shit alltså, trodde inte man kunde vara så här trött och kallas ett levande ting. Hela min morgon blev förstörd imorse när cabelguy snubben kom och skulle göra klart mitt uttag.
Ja just det jag har kanske inte berättat det, igår kom samma snubbe glad som faan klockan 10 över sju och tok plingade på dörren. Ni vet 10 över sju så har jag somnat om efter det jag har gjort lillan iordning till skolan, så jag är ju lagomt nöjd då man blir väckt av en tokringande cabelguy med ett stort jävla leende på läpparna som säger, här var det fart ser jag!

En stilla tanke for igenom mitt huvud, dö din jävel dö. Men eftersom jag då liksom idag var alltför trött för att lyfta handen så vann han.
Jo men så blev han till slut klar för dagen igår och sa att han kommer imorgon också, det enda jag kunde få fram var, ni BEHÖVER inte ringa på, bara kliva in och göra det ni ska. Faan ni har ju säkert huvudnyckel.
När vaknade jag imorse, vilken tid vaknade jag, utav vad vaknade jag? Samma snubbe, med samma fuckin leende som säger ja just ja, jag behövde ju int ringa på.

Det är liksom för sent nu sa jag och masade iväg och somnade om. Ja ja, jag har hunnit med att vara på lite gympa med "Da ladyz", ha ha ha ha återkommer  till det senare.  Dags för kaffe nu.

Hallå, hallå!
Så var det dags igen, japp har nu kommit hem från staden. Träffade David och lillebror en sväng och drog en kaffe. Sen mötte jag upp lillan och ska nu snart handla inför middagen.
Har liksom inget att tilläga just nu!

Ses säkert senare då

Yo!
Så nu är klockan kvart i sju och vi lagar mat, shit stackars lillan det blir kvällsfika och middag i ett. Ja ja så kan det gå ibland.
Alltså visst är painkillers ett smärre underverk, jag har inte tagit några på flera dagar  nu. Fråga mig inte varför, men jag vill inte stoppa i mig nått skit (aj aj det lät inte bra, älskar ju öl). Fast för en liten stund sedan tog jag ett piller, shit vad skönt det var och kunna gå rakt och andas normalt! Nu ska "da ladyz" på gymmet se mig, man e ju grymt likt smooth criminal nu, ni vet Mr wannabe-white micke.
Där fick jag ju till det tycker jag ha ha ha!

Nej nu kallar maten

Kommentarer
Postat av: Anders

Visst älskar man människor som plinga på dörren klockan 7 haha, helt allvarligt, jag öppnar fan inte dörren om det ringer så dags. Jag jobbar ju nästan bara kväll, så mina sovmorrnar e heliga för mig. Annars då, haft en bra dag??

Postat av: Anders

Tja, jag jobbar på gruppboende för handikappade. Inte världens roligaste jobb, men duger bra så länge jag bor i Umeå. Flyttar ju till skåne när tjejen pluggat klart...

2007-10-11 @ 19:55:23
URL: http://skaneandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback