He he

Jag var in och gjorde det där vuxenpoängtestet som verkar vara så populärt, måste medge att, ja jag faan diggade resultatet ändå.
Min vuxenpoäng 18.6 och min ålder borde vara 34.3. Jag är alltså 35 så jag gillar detta he he he

Annars så ruller det på, tyvärr blev jag fortsatt sjukskriven idag veckan ut och halvtid nästa. Tror inte jag kommer vara halvtidssjukskriven nästa vecka, kommer ju sluta med att jag skjuter mig då. Är så förbannat less, dagarna liksom kryper fram!
Tack och lov har jag underbart sällskap på kvällarna osv, lillan är med mig denna vecka (helt underbart). Fast jag har ju kommit igång med läsandet igen "Snabba cash" heter den nyligen lästa boken. Riktigt bra, fett nice läsning om man gillar lite hårdkokt svenskt krimliv! Boken kändes grymt ärlig, skönt språk och när man väl kom in i alla namn så kunde man inte sluta läsa den. Ett biktips alltså!

Nej nu blir det att ögna igenom tvtablån!


Jaha så har man blivit förnedrad i spelet " kvinna mot man", ja alltså jag tror det heter så. Vi spelade emot varann, jag och H:et, fast vi gjorde som så att jag frågade henne om kvinnansfrågor och tvärtom sen skulle vi räkna korten. Shit fick fett med spö, helt otroligt hur hon kan gräva fram de mest spektakulera svaren, blev helt stum flera gånger. Jag satt mest och undrade om ni tjejer i allmänhet är mer "tjuriga" än män, alltså innefattar mer tålamod. Fast jag tror inte det, jag tror det handlar om den berömda "vinnarskallen". Hon har ett enormt sådant huvud, Jag tycker att det är skit coolt, hon kan små-lacka ur för en konstig fråga osv. Helt underbart, jag har i hela mitt liv tyckt att jag är en dålig förlorare. Visserligen när jag var yngre så skämdes mamma och pappa ett otal gånger för mitt beteende gentemot det andra laget om vi förlorade, kunde knappt ta i hand mm.
Jag är dock mycket, mycket bättre på att ta en förlust nu. Fast det återstå att se hur länge ha ha ha, hon är störtskön alltså. Det är liksom tillåtet att bli lite smålack, det gör inget och det är inget konstigt med det. (skönt)

Annars så funkar medicinen som jag fick idag bra, smärtan är mest bara ett töcken. Andningen går lätt och enormt befriande, humöret går ju uppåt då med :)
Hoppas att sömnen blir normal igen, jag har fått som vana att vakna helt kallsvettig om nätterna, ni vet när man är pissnödig men inte kan pissa för det gör så in i helvete ont. Återstå att se om mirakel pillren fungerar.

Till sömns mina vänner, hoppas ni får sova så gott!








  

Kommentarer
Postat av: New Season

"Snabba Cash" är riktigt bra! Läste den i våras och fastnade genast för den. Skall bli kul att höra vad du tycker efter att du läst klart den. Trist att du fortfarande är sjukskriven men skönt att läsa att medicinen ger resultat. Ta hand om dig! /C

Postat av: Rågher

Fett nice? Kan du översätta....

2007-10-09 @ 08:59:52
Postat av: Anders

Jag e fan en riktigt dålig förlorare, men frågan är min sambo inte är värre. Trevlig blogg du med. Ha d gott..

2007-10-09 @ 09:35:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Minna

"Snabba cash" är grymt bra och är en av mina favoritböcker =)

2007-10-18 @ 12:22:39
URL: http://www.underbluesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback