Hurt!

Ja fast ändå inte, det är ju en sådan Söndag då jag har lämnat lillan hos Mia. Sjukt jobbigt faktiskt, undrar varför det inte går över, varför det inte kan bli en vana som allting annat. Ja ni vet en vana, med det menar jag inte att det är något bra utan mer att det blir vardagligt kanske. Nja jag vet inte ens själv vad jag menar tror jag.
Jag har en sådan där tryckande känsla i bröstet, känner mig nedstämd. Vet inte om det beror på att jag lämnat lillan, eller jo de e klart att det beror på det fast det är något mer. Känsla av ensamhet kanske, fast det är ju konstigt för lite senare ikväll ska jag till H:et och mysa. Ja jag vet inte, en grå dassig söndag i Östersund är ju inte så speciellt upplyftande, sen blir det ju inte bättre av att man lämnar halva sitt hjärta någon annanstans.

Nu till något annat, jag har fått till det! Alltså jag hittade en ny dvdfil som jag har packat upp och det är rätt :) Har varit på stan och köpt skivor, så nu blir det till att bränna :)
Träffade en gammal polare också Bengan, sjukt roligt att se dig även om det var en "snabbis", vi får skärpa oss där du!
Sen mötte vi upp pappa och Lena, slutade med att vi handlade jacka och skor till lillan. Blev trots allt en rätt dyr Söndag ha ha ha.

http://www.youtube.com/watch?v=PLoKpmV_FWg

Detta är en av mina favoritlåtar när jag e lite låg.
Visst är det konstigt att när man är lite låg så inte faan spelar man uppåt musik ni vet, sånt där party. Nej fuck that det som nästintill kan beskriva så som man känner, det sätter man på. Mår man bättre, hell no. Känns det bättre, ja faktiskt, i alla fall för mig. Jag får utrymme att sjunga ut min "smärta", shit jag låter ju som Buddha him self. Fast jag tror jag menar så, man får liksom släppa på "spärren" lite.

Nej nu ska jag försöka mig på att bränna nya Beck " I guds namn", see ya later!

Kommentarer
Postat av: svartpeppar.blogg.se

svar: tack som fasen för bloggkommentaren! såna ord värmer så klart.

nyfiken på nya beck. faktiskt varit lite besviken på dom senaste, var väl mest advokaten som var riktigt bra. du får lämna en rapport sen om I guds namn :P
ha det! /K!

Postat av: Jenny

Själv lyssnar jag på deppmusik när jag VILL bli deppig, och gladmusik när jag vill bli glad. Om jag redan ÄR det skiter jag i musiken. :)

2007-10-14 @ 21:12:43
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Sandra

nämen? man tackar! det var en trevlig och upplyftande kommentar :)

2007-10-14 @ 21:23:58
URL: http://fridasandramarie.blogg.se
Postat av: Jenny P

Håller fullständigt med om musiken :) Lyssnar hellre på de som speglar hur jag känner :)

2007-10-14 @ 23:34:32
URL: http://sienna758.blogg.se
Postat av: E

tack för dina kommentarer :)

2007-10-15 @ 00:05:57
URL: http://emilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback