Knäckt!

Close your eyes, make me last forever
Hold inside, immortal mine
Close my eyes, lay me down in heaven
Embrace my lie, your soul in time

Idag blev jag sjukskriven till och börja med tills på Måndag, Faan känns inget vidare, fast ja vad ska man göra. Har en kraftig infektion i kroppen som har slagit mot mage och njurar, helt sjukt att det ska hända mig!

Black bone torso, black bone torso
Cyanide a suicide
No thoughts of pain
Genocide a crucified martyr's laid
Down to the dust there to fade away
All geeks and circus freaks
Come play with me
Pimps to bring my sex fiends
Molesting me
Round to the lust my debauchery
Destined here to reign supreme
Your bloodied king
Dying for the world
Oh death where is thy sting
My black bone torso's
Bleeding me

Nja det är en smått tung dag idag, har ont mest hela tiden. Varför säger man att man inte har så farligt ont när någon frågar, faan när man har ont så kan man väl säga det istället för att trycka ner sig själv genom att säga " nja det är inte så farligt". När det känns som att en slö kniv sakta försöker tälja igenom kroppen och dela en i två delar, kan knappt gå vissa stunder på dagen men, nej det är inte så farligt! 

Varför är det tabu att säga att man har ont, när man verkligen har det.  Jag skäms varje gång jag har så ont att jag inte kan jobba, alltså skäms. Jag känner mig misslyckad, helt ärligt alltså, ganska sjukt igentligen. Jag menar har man ont eller är sjuk så ska man ju inte jobba, det är ju fär faan mänskligt.
Nåja det är väl en sak som jag får jobba med, att inte vara så hård mot migsjälv.

På återseende

Kommentarer
Postat av: New Season

Hmm, då måste jag nog fråga dig samma fråga Mattias: hur mår du? Kram Charlotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback