Lista

Har du..

Folköl i kylen? Nope, dricker jag öl så blir det starköl
Något husdjur? Över min döda kropp :)
Någon favorit rätt? Ganska många
Någon flick/pojkvän? Mmmm jag tror det :)
Puder på dig? Tsss inte en chans
Några framtidsplaner? Jag vet inte, räknas vad som ev händer på Fredag?
Någon sjukdom? Nja ingen kronisk
Gymkort? NEJ jag är för LAT
Några kärleksproblem? Ha ha ha nej förrutom att jag o Lucky Luck är bästa vänner.
En homosexuell kompis? Japp
Någon favorit låt? Oj oj oj det är då många det. Just nu är det nog Fat Joe "Breath and stop"
Duschat idag? Ja men måste göra det en gång till :)
Någon kompis som snarkar? Ja Mr Klemetsson
Någon vän som spelar i ett band? De e många det.
Någon som förstår dig? Ja
Någon tuff som kan försvara dig? Ha ha ha ja om det behövs så.
Något beroende? Mmm
Fikat idag? Ja faan givetvis
Något favoritmärke? Det är ett par stycken det med, Adidas på skor
Nagellack? Men kom igen! Nej
Någon vän som bor i ett annat land? Ja.

Vem...

Avskyr du? Jag avskyr den personen som kommer om natten o stökar ner i mitt kök :)
Längtar du mest efter? Stundtals mina barn, annars efter Hon.
Stör du dig mest på? Ja det är den där jäveln som inte kan ta undan och diska efter sig ha ha ha
Gosar du med? Mmmm Hon
Lagar mat? Jag eller Hon ibland
Diskar? Jag eller ibland Hon

Vilken...

Tidning läser du? Ingen speciell
Buss åker du oftast? Det blir nog 9:an det, till kneget
Frisyr har du? Rakat
Dag fyller du år? 26 Februari
Årstid föredrar du? Sommaren!
Stad är du uppvuxen i? Gävle och Östersund, men framför allt Östersund

Vad...

Gör du nu? Sitter framför datorn..
Gör dig till en bra människa? Snäll och ödmjuk (tror jag)
Gör dig till en dålig människa? Humöret, sen gillar jag att retas.
Vill du arbeta med när du blir stor? Stor? Jag?
Har du på dig just nu? Jeans och T-shirt
Har du för smink idag? ha ha ha inget för faan
Äger du för skor? Rätt många Adidas
Läser du för bok? Det är många det.
Ska du göra nu? Diska, duscha och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback