Oj oj oj

I´m so fucked up, vet inte hur kan ett bra svar ändå bli konstigt!

För första gången någonsin (nu ljög jag) okej då för kanske den andra eller tredje gången så känner jag nästan mer för att dricka än att prata.
Eller nej det gör jag egentligen inte, vet varför jag sa så.
Om jag bara kunde skaka av mig det, ni vet bara ruska på huvudet tillräckligt hårt en eller två gånger så wooops it´s gone det har aldrig hänt!!!
Men HELL NO, fattar faan inte varför jag ältar ett bra svar. Vad finns det i det svaret som jag inte fattar! Orkar inte förklara något närmare här...

nej de blir inget mer ikväll.....

Ok jag ändrade mig, ska göra  en lista nu, på vems osagda order tror ni?


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja givetvis :)

Vad åt du senast? Fiskpinnar med potatismos

Har du fått nån komplimang idag? Ja av lillan, sen fick jag höra att jag är sweet :)

Har du varit med på en rättegång? Ja och ska på en imorgon

Är du polare med dina grannar? Polare och polare? snarare bekanta ha ha ha

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I fredags med pappa och Tobbe

Har du bra syn? Med eller utan linser ;)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? HELL NO.......

Vad var den senaste drömmen som du minns? Mmmm det vill ni allt veta va!

Vem ringde dig senast? Stoffe och putte

Vilken tid gick du upp imorse? Gick aldrig o la mig igår

Vad ska du göra i helgen? Chilla

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Ha ha klart att dom inte kunde fixa det :) Resten är min ensak :)

När var du riktigt sjuk senast? Blir nog aldrig frisk

När såg du en kändis senast? Ja på tv för nån sekund sen

Vad gjorde du klockan 2 inatt? Chattade med H:et

Vad är det första du gör på morgonen? Svär tror jag :)

Vad ska du göra efter det här? Chilla, fixa lite kaffe glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback