Si så där ja!

Japp så kan man säga, jag har överlevt ännu et korsförhör om vilken denna H är. Ha ha ha ha ja ni dom som vet, ja ni vet.
Det enda jag kan säga är att hon, ni vet hon med H:et är grym, ja hon är faktiskt det.

Mårten jag ringer och svallrar lite imorgon (Fredag)

Annars då?
Jo jag sitter hos Stoffe och har det baa chill, lyssnar på bra musik (min musik) ha ha ha jag brännde en skiva åt honom, smart va?
Sen ska jag hem och bara mmmmmm, behöver inte säga nått mer ikväll.
Jag har det bättre än vad jag förtjänar, enligt migsjälv i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karro

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Glöm att jag ger mig!! =)

Postat av: Johan

New Castle brown ale is the shit som vi säger.. trevlig hälg på tal om hälg så börjar älgjakten till veckan.. Lycka till..

2007-10-05 @ 00:32:43
URL: http://lassestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback