Sicken helg!!!

Ja det kan man säga, shit alltså. Vi hade grymt roligt, synd bara att man ska bli så jävla sliten. Igår gjorde jag ingenting, bara låg och dröna i soffan.
Men tack för en super helg mina vänner!

Grattis än en gång till Tobbe, han fyllde år i Lördags. Tror vi firade han även i Fredags ha ha ha. Sjukt trevligt att ha  dig här mannen, god mat trevligt sällskap, mmm kan inte bli bättre.
Jo om dom uppfann alkolås på telefonen eller hur Stoffe ;) Nu gäller det ju inte bara mig och Stoffe men ja skit i det!

Så vad händer nu? Inget alls, har varit på återbesök eller provtagning var det. På Onsdag så får jag veta vad det är för skit som jag har.
Sen på Torsdag ska jag på Hovrätten, ja jag ska dit som målsägande, men i alla fall så blir det en halvjobbig vecka beroende på vad dom säger på Onsdag!

Nej ha det så trevligt  mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback