*suck*

Detta läar ju kunna bli den längsta natten i mitt liv, ja det känns så i alla fall. Natten till idag var lång men ändå rätt skön, H:et kom förbi och vi snackade SATAN vad skönt det var.
Nu är det bara en väntan till domedagen känns det som, ja ja jag vet man ska inte måla satan på väggen i förtid, inte heller ropa hej förren man nått andra sidan ån. Vad finns det mer, jo It aint over until the fat lady sings.
Fast vet ni vad, jag skiter i alla sådana där för min fuckade hjärna jobbar på övertid och till en nivå som jag aldrig har varit med om. Jag har inte sovit på sen i Fredags vill jag säga men det stämmer nog inte, jag sov faktiskt i två timmar i lördags!
Men annars så har jag inte sovit alls, jag borde vara helt jävla slut, men som sagt nja jag e inte det! Fast jag lär väl bli som en klubbad oxe imorgon efter mötet, likaväl som jag kommer att spy av nervositet innan jag går in.
Det jag hoppas mest på att är att jag stannar kvar och lyssnar på vad dom säger oavsett besked, jag är rädd för att jag kommer att dra därifrån ifall det blir ett jobbigt svar. Jag får faan bara inte göra det! Fast sist gjorde jag det....

Jo visst är det konostigt att man försöker berömma sig själv så fort man gjort något som man tycker är bra, som nu tex jag har precis diskat en monster disk. Är det någon annan än jag som rår för att den fanns där överhuvudtaget, HELL NO! Ändå så försöker man med att shit Mattias nu var du jävligt duktig....Ha ha ha ha Sen smsar man lite med H:et så kommer jag själv fram till INSIKTEN att det är kjonstigt att man försöker ge sig själv beröm, vilket är konstigast egentligen, att ge sig själv beröm eller att komma fram till någon jävla insikt!! Ha ha ha ha kan inte stå rätt till Mattias!

Nej nu ska jag se om jag hittar något intressant på tv´ns tablå, vi lär ses senare ikväll igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback