Told you so!!

ja gjorde jag inte det i mitt förra inlägg, den längsta natten i mitt liv. Tur man har grymma polare och ett H :) som håller mig sällskap. Ja alltså via msn men ändå, grymt nice ju.
Svårt att fokusera tankarna på något annat än vad som komma skall imorgon, jag är så äckligt nervös. Ni vet så där när man bara genom att gapa så kan man spy!
Ganska förskräcklig känsla egentligen, att vara så nervös inför något som man inte vet något av.  Eller det kanske är som H:et sa att det är just ovissheten som är jobbigt, jag tror det ssamtidigt som jag tror att oavsett så tror man alltid det värsta. Eller nej det stämmer ju inte inte alltid, men faan så ofta.
Just nu vet jag inget alls, sitter mest bara o flummar ha ha ha försöker bolla bort tankarna till något annat.

Låt mig bjuda på en resa

Genom mitt ego

Vi kan börja från början

Vi kan börja med lego

Man sätter bitarna på plats

Fråga mig ej hur

Kanske sitter dom stadigt

Om vi har tur


Annars tar vi ett steg tillbaka

Ser efter vad som gick fel

Titta noga och bejaka

Så vi tar rätt del

Försöker lirka och trixa

Tar det då & då och lite grann

Så vi inte får för bråttom att fixa

Och glömmer en varsamhand


Låt mig bjuda på en resa

Genom mitt land

Fylld av faror som lurar

Ditt hjärta i brand

Jag är inte överdriven

Det jag har sagt är sagt

Men hjälp mig gärna på färden

Och flytta dom bitar jag lagt


Jag är inte oövervinnerlig

Hänsynslös eller brutal

Försöker bara bjuda tillbaka

På den tid som jag stal

Jag vill inte vara ivägen

Vill ej vara någon börda

Vill bara finnas till

Som en tröst för dom berörda

Det är just det som jag vill


Låt mig bjuda på en resa

Genom mitt liv

Har alltid låtit någon annan

Styra mina kliv

Jag har slagit mig fri

Från bojor och grepp

Återvunnit liv

På ett skamlöst sätt

Det var bara det jag ville förtälja

Tack för er tid

Nu ska jag mig ställa

Mitt i korsning

Eller helst bredvid

Och se mitt liv passera

I bästa rusningstid

ja lite nattligt flum!


Kommentarer
Postat av: New Season

Grymt bra text! Långt ifrån "nattligt flum"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback