Tråk dag

Ja det har verkligen varit det idag, har inte gjort mycket alls. Eller jo det har jag visst det men inga roliga saker, tvättat och vikt in alla jävla kläder (värst är ändå dom förbannade sockorna). Sen har jag hunnit med en kaffe med lillebror Manne (ja vi kallar varann för brorsor, våra föräldrar bor ju ihop). Snackade lite skit med honom, det var musigt det känns som det var länge sedan, behövligt på alla vis.

Få se mer då? Nja det är ju dessa jävla sockor som tog kol på mig idag, dom tar aldrig slut sen när det bara finns två kvar, ett glädjerus som krossas fort när man inser att faan dom är ju inte lika! Så då fattas det två sockor, sen vet jag kastar jag dem, så hittar jag dem imorgon men kastar inte dem så kommer jag aldrig att hitta igen dem. Vilket jävla dilemma! ha ha ha nejdå men jävligt störigt i alla fall när man ägnat nästan en  hel kväll åt att vika dessa förbannade sockor, kalsonger och t-shirts så fattas det alltid, ja jag menar verkligen alltid en eller två strumpor.

Sen ahr jag hunnit med att koppla om kablarna i mitt telefonuttag, tyckte att mitt internet var så segt. Så jag tog och paralellkopplade dem, nu så blev det annan fart i linan.
Eller nja sån jävla skillnad blev det inte, men det syntes en klar förbättring på TP-testet i alla fall. Nu låter jag som värsta nörden, jag har igentligen ingen som helst jävla aning vad jag snackar om nu. Det var en polare som sa åt mig att kolla kablarna och kolla tp-testet! ha ha ha Sorry Benny tänkte ta allt cred, men men. Det hade ju kommit fram för eller senare ändå!

Imorgon, ja då blir det väl inte en tråk-dag tror jag, ska ev ner på city och hitta en bra bok. Ska eventuellt bada på badhuset med lillan och H:et, käka pannkakor som lillan har bestämt. Fast jag börjar ju alltid dagen med att gå till sjukgymnasten, tränar rörelseträning! Faan jag sänkte medelåldern där med lätt 30år bara att jag klev genom dörren, har faktiskt aldrig känt mig så felplacerad NÅGONSIN! Helt säkert, jag lovar.
Rörelseträning, faan smaka på ordet. Nu så här i efterhand så skulle jag kunna sänka doktorn ha ha ha ha, det är jag och ett glatt gäng ladys på en ca 65-70 år, heeeeeejjjj Mattias sa dom idag när jag smög in genom dörren, tja babes sa jag och försökte mig på att le.
Nej så jävla farligt var det inte, dom e rätt sköna dessa ladys. Men min tanke med sjukgymnastik var inte att träna rörelseträning med pensionärer (inget ont om dessa varelser) Jag vete faan vad jag hade tänkt mig igentligen, men inte gå på pro-möte och dansa. Fuck it, dom är som sagt rätt sköna ändå.

På återseende


Humm har lite mer och säga :) Kan börja med och säga att Stone Sours låt "Trough glass" är riktigt jävla skön.
Sen Anders visst är det jävligt störigt detta med sockorna? Ja jag har haft stora problem även jag, men det var så många år sedan så det räknas inte ;)
Värst är det sock från morgonen när man likt en zombie som dessutom har träningsvärk ska försöka sig på äventyret att rulla sig ur sängen för att så småningom hamna på golvet och svära lännge (tur man inte är kristen).
Men, men det ska väl komma nått vettigt ur detta också?

Jag är ju en sådan människa (tror jag) att jag försöker tro att ur nått dåligt så kommer et något bra, hur ska man annars överleva allt skit, eller hur ska jag annars kunna förklara att jag sitter här idag ha ha ha.
Nej men visst är det så, i alla fall till en viss del. Det är ju erfarenheterna av det man gör som man lär sig av.
Fast jag vete faan hur jag ska lära mig nått nu, detta var ju inte mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, det där strumpproblemet har jag varje gång. Som tur är tvättar jag bara mina egna sockar, men jag svär varje gång =)...Sen vet jag hur du känner dig angående rörelseträning, har själv enorma problem med ryggen, inget kul...Hoppas dagen varit bra i övrigt?? Jag e ju ledig från jobb nu i en vecka så jag bara slappar o har det gött...

Postat av: Cicci

Nämen heej :) Tackar tackar, jag får säga desamma! Vad är det förresten för adress till det där "vuxentestet" ? :P

2007-10-11 @ 00:02:37
URL: http://tzitzi.blogg.se
Postat av: Cicci

Oooh yeess :) Det är bara bra, väntar med spänning på att snön ska komma nångång ;) Ska upp tidigt imorgon men måste faktiskt göra vuxentestet först, och det kommer ju sluta med att jag skriver ett till inlägg innan jag somnar :P

2007-10-11 @ 00:09:14
URL: http://tzitzi.blogg.se
Postat av: Cicci

Det blev ju inte skitlångt men ett till inlägg fick jag till iaf ;)! Nu ska jag tvinga mig själv i säng, igen... Fan att man är som ett barn och smyger upp för att kolla ifall nån skrivit, värre än barnen :) Haha, duu! Får sova så väldans gott :) KRAM CICCI

2007-10-11 @ 00:20:52
URL: http://tzitzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback