Be a better man!!!

Japps så låter målet, ska förbättra mig. Shit detlåter stort ha ha ha men det är inte så allvarligt som det låter, jag ska först och främst ta till vara på min fritid bättre, då tillsammans med mina barn givetvis dvs hitta på saker mm. Sen ska jag börja laga mat hemma även de veckor jag inte har barn ( har ju varit rätt slött med det)

Ja det var väl bara det :)

Annars så rullar det på, jobbar och jobbar sen ikväll blir det kaffe med varma mackor framför tv´n, mitt älskade MAN U spelar på hemma plan mot Barca, det kommer bli spännande men förhoppningsvis en rätt lätt match ha ha ha.

Förrutom det så mår jag rätt bra för tillfället, det rullar på, det går liksom i rätt riktning just nu. Magen är bättre, eller bättre den är ju min bästa vän (nästan), så det är skönt. Nej har inget att klaga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback