Eeeyy Yo!

Nu var det ett tag sedan igen, alltförlänge sedan kan man tycka sedan jag skrev här eller hur?
För att fatta mig kort så ärmjag faan i migöver väldigad av lycka av att julen äntligen är över.

Återkommer senare med mer information

Shit jag har lyssnat på Winnerbäck´s låt "över gränsen" hela kvällen, kan säga att det är så sjukt bra!
För tillfället tilltalar den mig, den liksom påminner mig ommitt sinnestillstånd, trött, så trött.....Jag vet ju inte riktigt vad jag är trött på eller pga.
Men ja, den är så bra!! Så sjukt bra!!

Jag har hittat en att prata med :) Det ärinte så illa, det känns förträffligt bra!

Nej jag har inte så mycket att säga för tillfället......som vanligt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback