God morgon!

Ja faktiskt så är de det, fast min morgon började vid 03:00. Vaknade då pigg som en lärka fast jag somnade faktiskt vid 21:30 så jag fick ju sova förvåningsvis länge tycker jag. Kanske är på bättringsvägen? Alltså med sovtiderna ha ha ha
Vad händer idag då?
Nja inte mycket tror jag, blir väl en sväng på stan. Gick en sväng igår fast det var pissväder, men det är skönt och komma ut och se lite folk.
Igår så var jag på ridskolan med lillan, riktigt roligt och se hur stolt hon är när hon sitter på hästen. Det är bara att bita ihop för jag är ju hästrädd ha ha ha

Annars då?
Jo rätt bra, har haft en låg period ett tag, det var väl detta med jul och allt som gjorde mig lite nere. Nu tycks det ha vänt, mår faktiskt bra, konstigt nog. Rätt roligt hur man kan pendla så, ena dagen är man små nere och den andra så mår man rätt hyfsat!
Kanske är så enkelt att man accepterat att det kommer vara småjobbigt ett tag med magen o allt, men det blir bättre bara jag hittar ett jobb. Är ju en grym rutin människa har jag insett, mår bäst av när man har saker och göra hela tiden.

Nej nu ska jag sätta på en film och ta en kopp kaffe och njuta av en god morgon!!!

Måste faktiskt tacka mina vänner som står ut med mina humörsvängningar :)

Kommentarer
Postat av: zofii

Oj! Vaknade du så tiiidigt, och då gick du upp oxå?! hehe du är rolig du!! =)
Jag är oxå häst rädd, dom är stora och okontrollerande hehe!!
Skönt för dig att det börjar bli bättre! Tror oxå ibland att jag är en rutin människa, som behöver rutiner...men ibland så klarar jag verkligen inte av rutiner. Vet inte riktigt hur jag funkar med det där?!! Hmm, det är nog olika från dag till dag el nått!!
Hoppas din lördag varit bra! Min har de! Lugn, men trevlig! Åh hoppas filmerna var bra!! =)
Skicka din mail så addar jag dig på msn!!
Kram kram

2008-01-20 @ 01:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback