Insomnia

Japps det kan man kalla det, jag somnade tidigare ikväll och sov väl en ca 2 till 3 timmar innan jag vaknade 00:55, sen är det ju faan kört att sova. Helvete vad ledsamt det är.
Inte nog med att man inte kan sova man har ju faan ingen att prata med ha ha ha, tänk om det fanns en till som jag! Ja som inte alltid har svårt att sova men som har det ibland i alla fall.

Nåja jag ska sluta med klagandet blir ju faan inge bättre av det!

Men om det finn nån så var inte rädd att höra av dig ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: zofii

Kul att du antog utmaningen :) Kul att läsa!!
Men hurru! Jag är ju lite som dig med sovtiderna...prata med mig hahaha!!
Hoppas allt är bra!
Kram

2008-01-16 @ 11:19:10
Postat av: Linda

Fy vad surt att vakna till när man har somnat tidigare på kvällen. Här är en till som aldrig kommer i säng på kvällen, sitter uppe o inte gör någonting. Somnar aldrig för 01-01.30. Men det går
Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback