Jaha!

Så trött på att vara trött,känner mig lite less samtidigt njuter jag av ensamheten.
Sitter och dricker en kopp kaffe, att njuta av längtan efter åtrå kan någon berätta den hemligheten.
Hur man gör man?
Ja hur gör man? Hur njuter man av ensamheten samtidigt som man saknar åtrå, saknar känslan av tvåsamhet. Rätt mystiskt igentligen hur vi är funtade,vi människor. Vi tycker om att älska oss själva,älskar att bara vara vi. Det kan ju vara svårt nog, att bara vara själv att bara kunna vara själv, fast hela kroppen skriker efter kärlek.

Så trött på att vara trött, så trött.....
Har ni någonsin känt attt bara lämna in! Fast kärleken till livetoch mina barn är ju starkare än vad jag känner inför migsjälv. Låter tragiskt eller hur?
Nu låter ju detta såmycket värre än vad det är,men jag tror det är edter alla dessa familjehögtider som varit så saknar man det, känslan av tvåsamhet alltså.
Jag verkligen hatar och föraktar julen, ännu väre blir det ju nästa jul fördå har jag inte lillan.Då blir ensamheten ännu mer slående liksom. Jagär inte ensam, jag har ju oerhörtmånga polare och en underbar vänskapskrets men ändå så ensam, förstår ni?

Så trött, så trött.....
Så oerhört trött på att bädda så kasst för migsjälv. Ordspråket säger ju att som man bäddar så får man ligga, så jag är så trött så förbannat trött på att bädda dåligt!
Shit vad bitter jag låter ha ha ha, jag är inte bitter, inte heller ledsen eller deppig. Jag är bara trött på att vara trött......

Annars så har julen varit bra, har fått många nya härliga polare. Fått höra underbara nyheter från en grym vän.

Men trots alla sköna nyheter så är jag trött......

Nej nu blir det en kopp the till ljudet av ljuv musik!!!



Kommentarer
Postat av: zofii

Neeej, det här är läskigt...du skriver exakt det jag känner...kan detta vara möjligt?! Häftigt att en annan människa kan formulera sina känslor exakt så som jag känner!! Lyssnade på Lars Winnerbäck låten som du skrev om...jaaa den säger mycket!
ja, jag undrar oxå hur man njuter av sin ensamhet samtidigt som man saknar åtrå??!!
Jag är inte heller ensam...men endå så ensam. Man är väl ensam i sig själv?! Så brukar jag formulera den ensamheten... För jag har min familj å vänner, men endå så känner jag mig så jävla ensam. Åh det är ensamheten inom mig som värker.
Haha det där var bra uttryck "Jag bäddar dåligt". Jag meeeed haha, inte fan bäddar man bättre dan efter?! hehe!! Jag önskar dig en god fortsättning på det nya året! Sänder en kram till dig genom nattens ensamhet... *kram*..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback