Lite tankar!

tror ni på kärlek vid första ögonkastet? Jag gör det, men det känns ju lite långt borta ha ha ha.
Just nu så jobbar jag så mycket så jag hinner ju knappt träffa någon, ja med det meenar jag polarna :) När jag vääl e ledig efter jobbet så lagar vi mat jag och lillan sen somnar vi ju!

Fast jag har ju lyckats vända tillbaka dygnet i alla fall, känns riktigt bra. Men jag blir så lätt less, ni vet less på att alltid äta ensam. Ja jag äter ju varannan vecka med lillan men det är inte samma sak eller hur? Jag vill ha någon att dela vardgen med, men samtidigt så är jag lite rädd. Känns nästan fel att använda ordet rädd, men jag tror det är där det sitter, rädd alltså.
Jag är nog rädd för att bli bränd inge, kanske även rädd för att såra någon oxå. Jag menar om jag träffar någon som verkar intressant så blir jag nästan tillbakadragen enbart för att inte såra eller för att jag inte vill bli sårad. Skumt, ha ha ha vilket jävla dilemma eller hur?
Nåja det löser sig nog skulle jag tro!

Nej nu blir det en kopp kaffe innan man ska lägga lillan!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, även att man kan finna en individ som det bara klaffar med på en gång.
Jag tror att när du hittar en så löser det sig för dig.
En dag kommer det bara säga "poff" så har du utan du tänkt på det hittat någon.
Att äta själv kan jag bara hålla med dig, finns f*n inget tråkigare än det, så nä det vill inte jag heller.
Ha en bra dag

Postat av: zofii

Hey you! Var länge sen du skrev sist...
Hur är det?! Leker livet??! haha :) Hoppas allt är bra!!

Jag tror oxå på kärlek vid första ögonkastet. Och att det finns människor som man träffar som det bara säger "klick" för mellan personkemin! Det är alltid trevligt att få uppleva det!!

Ska chilla lite i soffan nu!
Hoppas du får en härlig helg!
Kram

2008-02-01 @ 23:53:51
URL: http://zofii.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback