Morgon flum

Vad är egentligen mitt liv
ett tillfälligt tidsfördriv
är jag oengagerad eller osocial
eller ser jag inte min fulla potential
Jag ser saker i svart och vitt
vad som är ditt är ditt
jag orkar inte bli besviken något mer
på att jag tar mer än vad jag ger
Eller tillåter mig att falla...

Humm ja vete faan vad det blev, ord bara eller tankar som sätts i ord. Rätt skönt ibland att bara låta fingrarna fara över tangentbordet och inte tänka efter vad som skrivs, ni vet göra en sån där "brainstorm".
Ja ja vad händer idag då?
Den som det visste, jag har ju så jävla långa dagar eftersom jag sover så lite ha ha ha, så långa dagar och ändå så lite uträttat. Rätt fucked up egentligen.
Nej jag ska väl i vanlig ordning ta mig en tur på stan kanske, eller så håller jag hemma tills Grana slutar ska hjälpa honom med att flytta nå skit från ett förråd till ett annat. Sen blir det väl sällskapsspel och en eller två koppar kaffe.

Jag har funderat rätt mycket över vad jag vill med mitt liv, jag kommer inte fram till något mer än att jag vet inte!!! Jag tror jag nöjer mig med att få vara hyfsat frisk och må bra, jag menar om jag skulle tjäna en miljon i veckan och inte må bra så väljer jag nog det jag har idag, inte fullt den lönen men mår faan rätt okej faktiskt, lite ensamt men de e helt okej.
Sen funderar jag över om jag någonsin kommer att bli sambo igen ha ha ha, det tror jag absolut. Jag kan se mig själv som det och jag skulle faan älska det, men som med allting annat så måste man ju våga.Inte för att jag är rädd eller eehh nja inte rädd men försiktig, det gör ju så förbannat ont att bränna sig. Ont och ont jag vet inte, klart det gör ont men det är nog mer vägen tillbaka som är jobbig, ni vet innan man hittar sina egna rutiner, sin egen vardag. Doktor phil alias Mattias ha ha ha ha....

Nej jag vete faan, jag tror jag grubblar och funderar lite väl mycket ibland. Kanske ska vara inne idag och försöka läsa en bok? Dricka lite te, kanske försöka skriva lite? Eller så går jag ner på ett fik och gör samma sak ha ha, lite liv och rörelse kan ju inte skada.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Karro

What? Gør du? Vilken tid? En kaffe på stan och snacka lite skit? Like the good old days.. Jag vill bli uppdaterad på allt som hænder hemma (om det nu hænder något) =)

Postat av: zofii

Det du skrev om ensamhet stämmer. Påtvingad ensamhet är grym, det är inte kul. Men när man väljer det själv så är det ju helt okej, och man njuter av att vara ensam.
Känner igen dina funderingar. Vi verkar fundera och analysera liknande saker. Vet inte heller vad jag vill med mitt liv el ens vart jag är på väg? Känns som jag ständigt är i konflikt med mig själv och min vilja. Ibland vill jag göra de, och sen andra dan får jag bara ångest av att tänka på de. Ah jag vet inte?!! Livet är skumt, människan likaså!
Bra skrivet förresten!! Det du skrev i början! =)
Hoppas du haft en trevlig helg och så! Förstår att det känns tungt att lämna din dotter, måste bli tomt. Men du får se fram till nästa gång du träffar henne =)

Så du är en handyman? hehe! Schysst! Kan du får komma hem till mig och fixa lite grejer som jag behöver ha gjort!! haha =)

Ah grannar, vad ska man göra med dom?! Jag tror min granne är psykiskt sjuk el nå. Han pratar med sig själv å blir så galet arg för inget verkar det som?!
Han var dock lugn inatt, så jag fick sova lite iaf!
Du får väl säga till din metal granne att lugna ner sig. Visa vem som bestämmer i huset hahaha :)

Jaa, jag kanske är ganska dyster ibland, om inte annat bitter. Det blir ju lätt så när man inte har fått känna på turen el lyckan så många gånger.
Men självklart tror jag turen vänder även för lilla mig!! Som sagt, hoppet är det sista som lämnar människan! Och det stämmer, på mig iaf hehe!!

Ska adda dig oxå, är dock inte ofta ute på msn. Men ska adda dig iaf =)

Hoppas du får en härlig måndag!! =)
Sköt om dig! Kram kram

2008-01-21 @ 15:18:12
Postat av: zofii

Åh jävlar vilken lååång kommentar hahaha!
Har du nått att läsa iaf! :)

Ta´ta´

2008-01-21 @ 15:19:17
Postat av: zofii

Hellooo!! It´s me again hahaha!! :)
Självklart så bjuder jag på kaffe om du kommer å fixar grejer åt mig!!

Ah sms:a kan jag tänka mig! hehe!!
Inget konstigt alls, kul att du fråga! Tycker du oxå verkar vara en trevlig och rolig kille!!
Vi skulle nog kunna analysera och diskutera i flera timmar om våra liv hahaha!! För som du skrev så verkar vi oxå reflektera det typ samtidigt!
Jag tycker bara det är schysst med människor som är ärliga om sig själva och deras känslor!! Tycker inte om falskhet och att spela att allt är jätte bra, när det egentligen är skit!!

Just ja! Jag har addat dig nu oxå! =)

Ska försöka sova nu! Ha det så bra! Kram

2008-01-21 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback