*suck*

Ja en stor rejäl suck! Alltså jag måste göra nått, detta håller inte. Jag är uppe i stort sett hela nätterna och sover nästan hela dagarna när jag väl lyckas somna. Jag sover dåligt, och har en rejält fuckad dygnsrytm.
Jag måste göra nått, börja och motionera kanske skulle vara nått.

Annars så vet jag inte riktigt hur det är, det är liksom som det är just nu. Januari månad, inte precis den tätaste månaden om året, den där jävla julen tog ju lite väl mycket ur plånboken precis som den gör varje gång. Tragiskt igentligen men huvudsaken är ju att barnen trivs och mår bra.
Nu är det inte så att jag mår dåligt, jag är bara less på att inte ha en dyngsrytm, less på att vara själv, sova själv ha ha ha men jag är inte bitter :)

Så vad händer idag då? Det känns ju så där att säga idag nu vid denna tid på dygnet men men. Idag ska jag iväg och meka med pappa, sen blir det väl ännu ett dexter maraton. Laddade ned hela säsong 1 och 2 igår så maratonet började väl då. Ruskigt bra serie detta.

Nej nu börjar jag bli tradig igen!!

Kommentarer
Postat av: Fridah

hoppas det ordnar sig med dygnsrytmen:)

Postat av: C

Det får väl lov att vara som det är, till det blir vad det blir? Eller?! Hade vi bott lite närmare hade jag kunnat bjuda dig på en kopp te ikväll, men jag tror det hinner kallna innan vi ens mötts halvvägs på sträckan Karlstad-Östersund...

2008-01-09 @ 15:15:05
URL: http://newseason.blogg.se
Postat av: Fridah

**hehe ååh, tack så mkt :)

2008-01-09 @ 15:21:08
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: zofii

Hoppas det löser sig med dygnsrytmen, det är svårt som faaaen. Men ger man det tid så ger det sig! Tack för dina kommentarer! :)
Jag skrev dock inte om mina vänner, utan om min mor..det inlägget "glad till ledsen" Och det du skrev som svar håller jag verkligen med dig. Är det riktiga vänner så förstår dom och accepterar den man är!!
Ja! Klart man är rädd vad livet kan föra med sig! Eller jag är det iaf hehe! Ibland är det bra med nya saker men ibland blir det bara fel. Så är det väl allt, man kan hitta både positiva och negativa sidor! Jag är dock inte rädd att visa andra hur jag mår.. Jag menar mest att man är rädd för själva livet. Vad det ger en, vad som sker, vad som KAN ske. Jag tycker tex det är skrämande att helt plötsligt vakna upp å inse att man lever att liv man inte vill ha! Om jag vore lycklig skulle jag nog vara rädd för att lyckan skulle försvinna...så det finns även rädsla hos de lyckliga, eller?! :)
Alla är vi olika, alla känner vi olika och tycker olika!! :)
Ha det gott!! Kram

2008-01-09 @ 16:56:52
URL: http://zofii.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback