Ta mig faan!!!!

Visst går det upp och ner, jag syftar då på livet och allt som ingår i det. Jag menar vissa stunder så är allt toppen, det går bara att intemå bättre, nästa dag kan det vara tvärtom. Undrar varför egentligen, är det mig det är fel på som kan ha sådana berg och dalbanor emetionellt eller kan det bara vara så ibland?
Det är sjukt tråkigt i alla fall....

Nu ska jag försöka roa mig med att kolla på Dexter igen, ska beta av säsong 1 & 2. Fast hur roligt är det att sitta ensam i soffan varje jävla kväll är så fett less så hälften vore nog.
Alltså jag är inte bitter, eller något sådant bara less. Det är nog första gången som jag verkligen saknar någon att dela allt med, ni vara två, vardagslunken ja ni vet!

Nej nu måste jag faan öppna en bok eller nått så jag kommer på andra tankar ha ha ha..

På återseende.

Kommentarer
Postat av: zofii

Nej! Det är inte fel på dig! Det är vanligt att ha såna emotionella berg och dalbanor och jag är oxå en av dom haha! Så är det, och så har jag alltid varit från och till. Ibland har till och med jag själv svårt att hänga med.
Och ja! Det är sjukt tråkigt hehe!!
Ja du...det är ju inte så kul att sitta ensam varje kväll...now the feeling. Känns som alla har någon..och jag, jag har ingen. Förutom mig själv. Gör som jag, börja dejta dig själv haha! Ja bara massa roliga saker som du vill göra, och som du kan göra själv och bara njuta av det!! Kanske?! Jag vet inte...hehe!! Du skriver att du är less och inte bitter. Jag kan fan helt ärligt säga att jag ibland kan vara en riktig bitterfitta haha!! Det är skillnad på less å bitter! Och visst faan kan man bli riktigt jävla less ibland?!! Men man får ej sluta hoppas! Hoppet är det sista som lämnar människan...eller?! ;)
Sköt om dig min blogg vän!
Kramar till dig

2008-01-10 @ 00:09:29
Postat av: Linda

Det är rätt tungt när man känner sig ensam. Visst kan man sakna att vara två, men det är ju så när man är i ett förhållande att man kan känna sig ensam ändå. Det är som du skriver livet är som en berg o dalbana, ibland upp och sedan ned.
Hoppas att du snart kan få reda på dina sovtider och att mr John Blund kommer till dig tidigare. Fast personligen tycker jag om att vara vaken nattetid, det är så lugnt o stilla då. Tur att man är olika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback