Trött!!

Ja precis jag är trött, trött på att vakna och fortfarande vara trött. trött på att ha ont i magen, trött ja enbart trött.
Det är faan oerhört enegi slösande att vara trött, tro mig det är det. Jag må låta bitter, men det är jag absolut inte jag är helt enkelt bara trött på att vara trött.
Jag började min första kur i en behandlig  för magen idag igen, för andra gången nu så nu hoppas jag att det funkar. Det är slitsamt, alltså att problem med magen är slitsamt.

Vilken start på året, det nya året. Alla saäger , nja inte alla kanske men de flrsta säger att ett nytt år ger nya  möjligheter.Vist, sure det verkar ju vara en grymt bra start jag fick. ha ha ha men jag är inte bitter eller något annat. Jag är helt enkelt to damn tired för att bry mig snart.
Det rä sällan som jag känner för att bara kasta in handduken, ni vet bara slänga in den och säga fuck it jag ger mig. Men nu är det nära alltså, inte för att jag har haft mer motgångar än någon annan, det är bara det att  min uppförsbacke verkar faan inte ta slut.

Sa jag att jag  inte är bitter, hummm nej det är jag inte. Bara trött, så jävla trött. Har ingen ork längre, ingen lust och ingen aptit på att göra saker. Jag vill ju hitta på saker men jag liksom orkar inte när jag får möjligheten. Istället så ligger jag i min förbannade soffa och blir ännu mer trött!
Nu hoppas jag att dessa nya mediciner ska funka, så att jag åtmonstone kan vara den pappa mina barn förtjänar. Jag vill ju inte att detta ska gå ut över dem, fast jag vet oohh vad ja vet att hur mycket jag än säger att jag gör mitt bästa att det inte sak göra det så vet jag att det gör det, lite åt gången. Det vill jag inte så jag hoppas att det funkar, nu låter det som att jag skyller allt på min mage. Det är till viss del sant, för jag har haft så ont, mått så dåligt i en bra lång tid och då blir man faan orkeslös tillslut.

FUCK it, nu ska jag eeehhhh ligga i soffan en stund....

Kommentarer
Postat av: zofii

Hej! Jag utmanar dig, se min blogg "utmanad", antar du utmaningen?! :) Kram

2008-01-15 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback