Utmaning!!

Självklart antar jag utmaningen :)

Här är reglerna:

Länka till den som utmanat dig

Berätta 7 sanningar om dig själv

Berätta 7 lögner om dig själv

Utmana  4 personer i slutet  av ditt inlägg

Lämna ett meddelande till de 4 personer som du utmanat!


Länk till den som utmande mig:

http://zofii.bloggagratis.se/

7 Sanningar om mig själv:

1. Är arbetslös

2. Gillar att skriva.

3. Kan lätt bli rastlös

4. Älskar humor.

5. Gillar att läsa

6. Är grymt social

7. Är en riktig godisgris


7 Lögner om mig själv:

1. Är piercad

2. Är nära släkt med kungahuset

3. Älskar att gå på gym

4. Älskar sjukhus

5. Inte alls rädd för döden.

6. Går i kyrkan regelbundet

7. Att jag inte är hund och hästrädd.


Jag utmanar: Malin F, Carro, Sandra, new season

Klart man antar en utmaning, det är ju roligt ju! :)


Kommentarer
Postat av: C

Antar att jag borde ha antagit utmaningen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback