Aaahh

Efter en oerhört lång natt så är jag återigen på jobbet, trött men ändå energisk. Känns konstigt ändå att vara så pass energirik efter att ha sovit så pass lite.
Visst är det skönt med högsommar värme? Jag bara älskar sommaren, fast det är för varmt för att sova riktigt så är det underbart.

Nåja nu ska jag ha en bra dag på jobbet, innan jag åker hem till mina funderingar igen........


Dagens musik tips blir en riktig sommar plåga, Petters låt "en liten snubbe" är riktigt skön, den blir inte sämre av att Pugh är med och körar.
Sen kan jag tipsa om en underbar skiva, Pugh´s skiva "opluggat" är riktigt skön :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

...måste bara få tacka för SD! det e ju skitkul!:)

skickar oxå en enoooormt stooor kraaaaam!

2008-07-30 @ 00:15:44
Postat av: Anonym

...måste bara få tacka för SD! det e ju skitkul!:)

skickar oxå en enoooormt stooor kraaaaam!

2008-07-30 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback