Oj oj oj

Ja så kan man säga, oj oj oj. Jag har precis sett en av mina favorit filmer " Reign over me", vänner för alltid heter den ppå svenska.
Jag orkar inte gå in på vad den handlar om, jag tror de flesta har redan har sett den, eller?

Shit den kommer alltid in, ni vet in inuti mig. Jag är alldeles svettig för jag har suttit och svettats som en gris, spänt mig för att inte släppa trycker i mitt bröst. Jag tror jag inte törs, törs släppa ut det.
Jag har nog inte släppt ut allt efter mamma, sen kommer detta med Samuel, shit trycket i bröstet gör så fruktansvärt ont ibland.
Jag stänger in mig och låser ut alla omkring mig, ibland blir jag nästan rädd för mina egna tankar. Sen kommer ljuset, Lilla-stora älsklingen Yasmine eller så ringer jag stora prinsessan Jhenny och då känns allt bättre för stunden, men hur ska jag någonsin komma över, eller vill jag komma över!

Nåja inför ännu en lång natt...Sov gott alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kram! Kanske skulle det kännas mindre tungt om du inte stängde dörren så noggrant?

//T

2008-08-02 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback