Rastlös!

Mmmm jag är det, kan inte sitta still, måste ha nått att göra så jag kan slå bort alla tankar. Idag har varit en jobbig dag, alltså inte på jobbet, där är det skönt att vara man liksom kopplar bort alla andra tankar och är bara koncentrerad på sin uppgift.
Men väl hemma, shit då sätter det igång. Allt har blivit så verkligt nu, faan han är ju verkligen borta, kom på mig igår när jag slog hans nummer för att små prata, shit vad det värkte i bröstet när det kom upp för mig att han kommer aldrig mer att svara....
Sen är begravningen på intågande, fast solen skiner och det är värsta sommarvädret så är det ett rejält oväder inuti mig.

Visst låter jag som en martyr?
Jag kan bli så förbannad på mig själv över att jag, JAG sitter och vältrar mig i min egen ångest över att han e borta.


Nåja fuck det nu........


Musik, har jag inget tips! Hummm, jo faan jag har många tips. Kapten Röd är ju faktiskt rätt skön att ha på i bakgrunden när man sitter o tar ett glas.
Sen åter igen Volbeat..
Känns lite svårt att ge tips nu, jag lyssnar på så mycket för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

med tiden gör det mindre ont...om det nu är någon tröst..lider med dej!

tack för kapten röd ;)

kramar /T

2008-07-28 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback