Tomt!!!

Ja idag var ingen bra dag, en av mina allra närmaste och bästa vän har lämnat mig och oss för evigt.

Vet inte vad jag ska säga, allt känns så meningslöst. Jag har nog inte fattat detta ännu, att DU är borta känns helt obegripligt.
En av dom få som verkligen känner mig innan och utan, varför! Det känns som att alla som jag älskar bara försvinner, antingen så flyttar dom eller så dör dom! Nu försvann du bort från mig.

Mitt huvud håler på att explodera, kan inte hålla samman alla tankarna....FUCK varför du.....

Helt jävla obegripligt........


R.I.P min älskade vän och vapendragare, vi ses snart igen.....Älskar dig för alltid!!!!
Ps: hälsa morsan från mig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det känns helt overkligt! Kan inte förstå att han är borta! Den glädjen som sprudlade ut från honom kan ingen annan ge! Han kommer att saknas! Du,jag med flera kommer aldrig att glömma denne man!

R.I.P! Kram Sandra

Postat av: mamma lena

Hur konstigt det än är raring, så har faktist allt en mening, och det blir intressant att se vad meningen med detta var...är...det är svårt idag, men våra hjärtan och tankar ska klarna. Och kärleken får nu aldrig chansen att svalna, den är evig till vår vän.

2008-07-11 @ 20:40:09
Postat av: mamma lena

Jag/vi älskar dig.

Kramisar.

2008-07-11 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback