Yeah

Jag tänker inte äta, några smulor ur din hand
jag står inte på knäna, för någon annan
jag har inte förjänat, nån bitterhet från dig
vad är det med din hjärna, varför ser du snett på mig
jag tänker inte bära, nån pistol eller kniv
jag sätter ingen ära, i att vara negativ
man kan väl kanske lära, nåt av tidigare liv
men kom inte för nära, eller kör nån jävla stil
jag tänker inte vända, min rygg åt någon vän
vi är alla lika brända och blåsta på friheten

lyckans paraply, skyddar inte mot detta regn
jag spyr med avsky, allt som går kommer igen
jag vill inte höra, alla de falska demonerna
jag vill förstöra alla de buggade telefonerna
jag försöker på alla sätt
skilja fel från rätt
fel val, mina kval
ge mig tillbaka den tid som ni stal
jag tänker inte vända, min rygg åt någon vän
vi är alla lika brända och blåsta på framtiden.


Ja jag har som sagt fått lite bassning på att jag är seg på att skriva i bloggen, men det händer ju inte så mycket ;) eller ? ha ha ha
jag jobbar på fresks sen blir det väl lite mycket små festande som vanligt, tänkte jag säga! Men men..
Kul att du ringde C, sorry för att jag är så oerhört dålig på att ringa själv ha ha ha, men men du vet hur det är hoppas jag?

I vilket fall så ska jag bli bättre på att skriva i bloggen från o med nu då!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha ja det tycker jag! Om inte annat ær jag hemma snart och då kommer jag jaga dig med bjørkriset om du inte uppdaterar oftare =)

2008-03-18 @ 07:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback