Humm

Jag tycker det är konstigt hur man kan "förlora" sig själv, nu undrar ni säkert; va faan menar han!
Jo det undrar jag oxå ha ha ha, alltså man kan förlora sig i olika saker, skillnaden är ju bara de sk tingen.
Alltså om man förlorar sig i droger, kriminalitet eller kärlek spelar ju ingen roll för den personen som gör det. Känslan av ensamhet och oförstående är nog slående lika ändå tror jag?
Ibland undrar jag vad det är som får oss att göra så, att förlora oss i något som kanske både är bra och dåligt på samma gång. Är det nyfikenhet eller bara att man blir så tillfreds i den uppmärksamheten man får just då? Flummigt eller hur?

Jag tycker om att fundera och sitta som jag gör nu, resonera med migsjälv. Jag begär inte att någon ska förstå ad jag menar, tycker bara om att "lufta" mina flummiga tankar ibland.

Som tex när man vet att något inte är bra för en, det kan vara en händelse eller att man ska till och göra något så får man den där stickande känslan i nacken att faan detta är inte bra, ändå gör man det. Vad får en person att göra det? Grupptryck? Ja kanske men i min ålder så är det ju oerhört fegt och svagt att ens försöka skylla på det. Alltså måste det vara något annat som driver en till att göra det.
Faan vad jag undrar vad ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Känsla av ensamhet och oförstående"...

..är det så?

//T

2009-04-24 @ 21:20:56
Postat av: MW

Flummigt, skulle inte tro det. Det visar nog bara vem man är. Att fundera över vad man gör, vem man är och vafrör saker blir som det blir är bara ett tecken på sundhet. Ja käre Jan Alnbin jag kallar dig sund..... Konstigt? jag kanske. Hur som helst så saknar jag dina tankar och ord. Tror att jag skulle behöva dig lika mycket som du behöver mig. Hör utav dig!!!



/MW

2009-05-02 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback