Sol, sol och mer sol

Ja visst är det skönt när vårsolen värmer en frusen själ!  För visst är man lite små frusen efter ett halvår i midvinter tid?

Nåja, nej jag håller med "T" det går inte att begrava huvudet i sanden men konstigt nog så känns det rätt skönt att göra det ett tag, en liten stund. På något konstigt sätt så ger man sig själv tid till att reflektera vad som sker osv. Man är inte alltid medveten om hur man egentligen mår, hur sjukt det än må låta så är det så, i alla fall för mig.
Jag ger mig sällan tid att "känna" efter hur jag mår innerst inne, varför jag mår som jag mår.

Nåja skit i samma, dags att ta upp huvudet ur sanden kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en stråååålande idé! :0)

//T

2009-04-23 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback