Morgonpigg!!!

Aaahh vaknade för en stund sedan,har hunnit äta lite frukost och lyssnat lite på musik. Man kan säga att det är en rätt skön morgon med andra ord!
Ska snart vandra iväg på jobbet, har ju fått nytt jobb nu :)  Jag jobbar nu mera på OK/Q8 på Rådhusgatan. Trivs somfiskejn i vattnet.
Men visst är det konstigt, det spelar ingen rol lvad man sysslar med egentligen bara man har ett jobb,jag tror jag skulle trivas med att vara städare på krematoriet om det var så. Bara jag har ett jobb så spelar det ingen roll vad jag gör.

Nej godmorgon på er och hoppasni får en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mårten

Nu har det hänt... jag har bommat din födelsedag! Grattis i efterskott.



/Mårten

2009-02-27 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback