Humm!!

Jaha så sitter jag här och tänkte skriva nån rad i min bortglömda blogg! Egentligen vet jag inte varför jag envisas med att ha kvar den? Jag skriver ju mer och mer sällan här, kanske är så att när den kreativa ådran tryter så blir man ju mindre konstruktiv.
Nu vill jag inte på något sätt påskina migsjälv om att jag är kreativ och konstruktiv på något sätt, jag tycker ju bara att ibland är det förbannat skönt att sätta ord på tankar mm.
Synd bara att dessa tillfällen blir mer och mer sällan! Men å andra sidan kan ju det vara bra oxå, jag menar då har jag ju lärt mig att använda munnen och försöker sätta orden där istället för ett papper...

Nåja vem vet, det kanske blir mer av detta oändligt ointressanta bloggandet i framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du måste välja mellan att prata och skriva så är det kanske det bästa om du pratar även om det är sååå kul att läsa när du skriver!

fast du bestämmer ju själv!



:0)



//T

2009-01-09 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback