Sentimental

Det är få gånger i sitt liv som man verkligen tillåts att vakna. Med detta menar jag att när man står inför ett val, en förändring så istället för att rygga tillbaka så försöker man med öppna armar och sinnen ta emot vad framtiden kan ha i sitt sköte.
Jag har sett och upplevt otroliga förändringar på sistone, det har varit väldigt jobbigt och många långa nätter med funderingar och gråt som stannat likt en klump i bröstet.
Men till skillnad från förr så stod jag kvar, tog emot kritiken på ett konstruktivt sätt. Lyssnade och försöker att förändra mig till det bättre. Till skillnad från förr, så när jag väl pratar så säger jag vad jag verkligen menar och med eftertanke. Till skillnad från förr så tillåter jag mig att ge dessa underbara människor som finns runtomkring mig utrymme att reagera på vad jag säger, utan förbehåll och krav.

Jobbigt? Ja visst men vem har sagt att det ska vara enkelt att förändra ett helt liv med dåliga vanor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback