Du kan.....

Du kan kalla mig för, vad du vill
i min existensiella sfär finns du inte till
jag är inte som du, mer fundersam och kräsen
jag är ett med mig själv och mitt sfäriska väsen
så ge inte mig skit för dina samvetskval
det är ju ditt liv, inte mina val

Du kan kalla mig, för vad jag är
en existensialist, i en kaotisk sfär
till skillnad från du, lever jag mitt liv
ibland för fort men jag styr mina kliv
så ge inte mig skit, för dina fel
du är ju oberoende, du vet din del

Du kan kalla mig, för vad du är
min spegelbild, min skepnad du beklär
du är som jag du min spegelbild
fast inramad och lite avskild
samma ord kommer från din mun
jag står här på sida och känner mig dum
låt mig gå härifrån ditt dunkla rum

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e tur man får man bestämma över sitt eget liv ;0)

//T

2009-06-04 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback