Det blev ett inlägg till ikväll

Jag ska torka mina tårar, ska torka min gråt
sluta och säga ordet förlåt
jag ska resa mig och gå vidare i livet
sluta och ta det mesta förgivet

Livet är underbart, livet är alltför kort
det ska avnjutas, inte slösas bort
så jag skickar en skriftlig invit
låt oss njuta av det tillsammans med god aptit

Jag ska, jag ska göra så otroligt mycket
lätta mitt hjärta, släppa på det "innre" trycket
jag vill försöka dela mig i två
så att du kanske mig bättre kan förstå

Livet är en gåva, en outömmlig skatt
låt oss prata oss igenom en vardagsnatt
livet är en cirkel, full av värdefulla ting
men utan dig, är det inte värt någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är mållös...!!! varmt, vackert, naket...

det finns livsvilja i dig!

kram!

//T

2010-11-23 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback