Jaha ja!

Är jag som du, eller är du som jag?
Fysiskt stark men psykisk svag
kristllös men ändå nästan fanatiskt troende
att hoppet finns för dom oberoende

Jag är som du, fast lite speciell
som säger ja ibland för att vara snäll
är du som jag, säger sällan precis som det är
tar verkligheten i flykten och dränker mina begär

Jag var en sådan som, hade minst 100 projekt på gång
höll alltid nära och kära på ett "visst" avstånd
men jag vill ha ut mer utav livet
vill leva efter det som inte står skrivet

Jag vill vara den, som du kallar för vän
som du vill träffa igen och igen
som säger sanningen istället för lögn
jag vill, leva i nuet och inte i en dagdröm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu trillar tårarna...så fint!



//T

2010-11-23 @ 16:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback