Låt mig drömma!!

Låt mig försöka berätta det här
min historia om lycka och misär
en berättelse ur mitt perspektiv
om det som hänt hittills i mitt liv

Låt mig drömma mig bort, långt bak i tiden
när jag var lycklig och inte tog familjen förgiven
då jag var ung, dum och levnadsglad
när livet hade sin början i varje morgondag

Jag har nog alltid varit en sån som
har minst 1000 olika projekt på gång
har alltid lika svårt och säga ordet nej
lögnen blev verklighetsflykten för mig

Så låt mig drömma om den jag en gång var
då varje samtal började med mitt försvar
jag dränkte mina känslor, förstörde mitt sociala liv
allt för att fortsätta vara destruktiv

Jag trodde jag levde det fullständiga livet
men jag försvann i lögnen, tog allt förgivet
en dimma av våld, droger och alkohol
min själ förbränndes och förvandlades till kol

Så låt mig drömma, låt mig sitta och fantisera
låt mig bearbeta och låt mig filosofera
det gör ont att andas, jag håller på och explodera
livet måste innehålla så mycket mera

hummm detta är ett sk utkasst!!! Vet inte riktigt hur jag ska komma vidare med det? Så det får vara så här för ett tag så får man väl se om man orkar ögna igenom det senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback