Så sitter man här igen!

Japp precis, nu sitter man här igen. När alla sk normala personer sover, så har jag som vanligt tänkte jag säga oerhört svårt att somna.
Det är konstigt tycker jag, alltså många många saker är så konstigt. hur man kan välja bort det man älskar mest av allt i hela världen, sina barn! Tyvärr så har ju jag lyckats med den oerhört och nästintill oförlåtliga bedriften att gjort det. Jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att få bukt på alla skuld känslor och ångest. Jag vet att man inte ska titta sig blind bakåt utan att sträva framåt för att inte göra samma misstag igen, men shit vad jävla dumt och tänka så!!
Jag menar, det handlar ju inte enbart om mig. Visst jag måste ju gå vidare och visa samt bevisa för mina älskade barn att pappa är "frisk" eller hur man nu väljer att kalla det, men hur ska dom få bearbeta det dom varit med om under resans gång? Det är ju min uppgift att ta dom till en trygg mark oxå, men hur?

Sen bara faller det en massa känslor över mig, hela tiden och jag vet inte hur jag ska vara eller hur jag ska reagera gentemot dessa känslor. Jag har ju på något sätt förskjutit alla känslor i inte bara en kort tid utan det har jag fått förklarat för mig att det har skett under väldigt lång tid. Så när jag börjar känna något för någon eller någonting då drar jag mig allt som oftast undan, alltså nästan flyr tills den värsta känslostormen har lagt sig.
Varför? Ja varför? Jag vet inte, men jag kommer att ta reda på det.

Nåja på återseende!



Deep in the bosom of the gentle night
Is when I search for the light
Pick up my pen and start to write
I struggle, fight dark forces
In the clear moon light
Without fear... insomnia
I can't get no sleep

I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
No electricity, something's all over me, greasy
Insomnia please release me and let me dream of
Makin' mad love to my girl on the heath
Tearin' off tights with my teeth
But there's no release, no peace
I toss and turn without cease
Like a curse, open my eyes and rise like yeast
At least a couple of weeks
Since I last slept, kept takin' sleepers
But now I keep myself pepped
Deeper still, that night I write by candle light
I find insight, fundamental movement, uh
So when it's black this insomniac take an original tack
Keep the beast in my nature under ceaseless attack
I gets no sleep
I can't get no sleep


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske kan vara till hjälp att komma ihåg att vi är många som älskar dig!!! =)

//T

2011-03-31 @ 11:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback